פינדרלה חוות דעת פינדרלה ביקורת

 

במסגרת תפקידי כמבקר מערכות הגעתי למערכת חדשה בשם פינדרלה, אני אקדיש את הפוסט הזה בכדי לרשום את חוות דעתי על המערכת החדישה, מי קהל היעד שלה וכיצד היא עובדת לפי נושאים. כמובן שבמסגרת הביקורת שלי ארשום את התרשמותי האישית מהמערכת.

ראשית כל, לעוקבים אחרי הגעתי למערכת פינדרלה באתר https://finderella.co.il

חוות דעת על האתר של פינדרלה:
האתר נראה ברור מאוד, צבעים חדים ונקיים לעין. ניכר כי נעשתה עבודה מקצועית ביותר בחשיבה על כל פרט במיקום פריטים באתר. עמוד הבית של פינדרלה מציג לכם שורת חיפוש עיקרית וכאשר גוללים מטה בפינדרלה, דאגו קודם כל להשים עבורנו חלון הסבר מהי פינדרלה ולאן הגענו. בהמשך הגלילה מטה נמצא לשוניות עיקריות אשר פינדרלה מצאו כשימושיים בעיקר עברו הגולשים וביניהם שירותים דחופים, השירותים הפופולריים ביותר והקטגוריות הפופולריות ביותר. הצבעים הנקיים והטקסט שנבחר בהתאמה לאלגנטיות האתר, מאפשרים לנו לקרוא היטב את הכתוב ולסייר באתר. לפעמים אתרים עמוסים מדי לעין גורמים לנו לברוח החוצה לאתר אחר מרוב שהלכנו לאיבוד בין כל התמונות והכתוב. הקו הנקי באתר של פינדרלה מזמין את הגולש להישאר באתר ולהשתמש בו.

חוות דעת על שפת משתמש באתר של פינדרלה:

באתר של פינדרלה מדברים איתנו בגובה העיינים. השפה עניינית, ברורה ותמציתית. מסבירים לנו לאט לאט, שלב אחרי שלב על המערכת, כיצד היא פועלת, למי היא מתאימה, מה העקרונות שלה, התנאים, השימוש ולאן פניה מועדות. הייתי חייב לציין את הגופן הנבחר באתר, בזמן שבשנים האחרונות אתרים מנסים להשיג אחד את השני ולבדוק מי יכול להתחכם ולחדש יותר, בפינדרלה החליטו להישאר צנועים ובחרו בגופן רגיל ופשוט כמו אריאל או טיימס רומן המוכרים והאהובים. נחמד שלא ניסו  להתחכם איתנו ונשארו איתנו עקביים.

חוות דעת על הקונספט של פינדרלה:

פינדרלה מכתיבים לנו את העתיד, בעצם הם אומרים שאנחנו כבר הכתבנו אותו – הם רק מתאימים את המערכת שלהם אלינו. פינדרלה עובדת כמנוע מציאה, שונה מכל מה שהכרתם היום.

בשנת 2015 אנשי פינדרלה נחשפו להמון בקשות מצד גולשים להמלצות עבור ספקים ברחבי האינטרנט, בפרט ברשת החברתית פייסבוק. הבקשות הללו הביאו את אנשי פינדרלה להבנה כי הגולשים לא רוצים עוד לחפש בצורה עצמאית, כדרך גוגל או מנוע חיפוש אחר. לגולשים בעידן של היום יש רצון ברור שמה שהם מחפשים יגיע אליהם. פינדרלה החליטה לענות על הצורך של הגולשים וליצור מערכת שבה אתם רק צריכים לרשום את מה שאתם רוצים והמערכת של פינדרלה תמצא עבורכם. על הקונספט סימנתי הצלחה – קונספט ומדהים וחדשני ! הידד לפינדרלה ! עכשיו נבדוק אם זה עובד.

חוות דעת על השימוש במערכת של פינדרלה:

פינדרלה הגדילו ראש, הרחיבו אופקים והחליטו לעשות מהפך. כיום, מה שמוכר לנו הם מנועי חיפוש בהם עלינו לרשום איזה סוג ספק אנחנו מחפשים כמו "מדביר" או ספציפית "מדביר חרקים" ולקבל התאמה. אבל מה אם יש לכם רעש של יונים מציקות בפתח הבית ואתם לא יודעים מי בעל המקצוע שצריך לקרוא לו? האם זה מדביר? האם זה ריסוס? ניקיון? פוליש לבית? מי בעצם מטפל בפינוי או רעש של יונים?

פינדרלה לא מצפה מכם לדעת, סך הכל היא רוצה לשנות את חייכם ולהקל על כל תהליך החיפוש היומיומי שלכם. מבחינת פינדרלה, אם הם היו יוצרים מערכת שבה תחפשו את בעל המקצוע המתאים – הם לא עשו בזה שום דבר חדש, מערכות כאלו יש עוד עשרות.

בפינדרלה ישבו מיטב המוחות והקדישו שעות רבות לעבודה, אפשר לראות זאת. הם עברו על כל מקצוע בנפרד ועל כל שירות בנפרד ושמו מילות מפתח לכל שירות או ספק שהיה עולה על דעתכם. למה הכוונה? בשונה משאר המערכות כיום, כשתרצו לטפל ביונים מרעישות בפתח הבית שלכם, לא תצטרכו לשבור את הראש מי בעל המקצוע המתאים ולפנות אליו. אלא פשוט תרשמו במערכת של פינדרלה "יונים" או אפילו את המילה "יונים", "רעש" או "מרעישות", כל מילה שתצליחו או לא תצליחו לחשוב עליה בהקשר של היונים שמפריעות לכן בבית, תגיעו אל הספק המתאים לכך. בפינדרלה רק מבקשים מכם להגיד מה אתם צריכים – הם כבר ימצאו בשבילכם את ההתאמה.

לאחר מכן, אחרי שרשמתם את מה שאתם צריכים בסרגל החיפוש של פינדרלה, המערכת תיקח אתכם למספר שלבים מאוד קצרים ותשאל אתכם שאלות, את התשובות שלכם יעבירו אל ספקים מתאימים. למה הכוונה? אם נישאר עם היונים המרעישות, בפינדרלה ישאלו אתכם היכן היונים נמצאות, האם יש צורך בניקיון, האם יש צורך בפינוי שלהן, האם יש צורך רק בהרחקה שלהן, מתי תרצו שיבואו לטפל בהן, האם הן נמצאות באיזור מסוים של הבית או החצר ועוד שאלות אשר יתנו תשובה מקיפה ומלאה לשירות שאתם מחפשים.

מה יקרה לאחר מכן? התשובות שלכם ישלחו לספקים מתאימים, שהם הראויים והנכונים לטפל בבעיית היונים המטרידה בביתכם. פינדרלה נותנת הזדמנות לחמישה עסקים המהירים ביותר להשיב לפנייתכם עם הצעת מחיר. תוך מספר דקות תקבלו הצעות מחיר מלאות ומפורטות הכוללות מחיר, שם הספק וזמינות לעבודה. תוכלו לבחור ולעשות השוואות בין מספר ספקים. לא התאים לכם? תוכלו לבצע חיפוש חדש או לקבל הצעות נוספות מספקים אחרים.

חוות דעת לעסקים על מערכת פינדרלה:

עסקים זה בשבילכם! מעולם לא היה לכם טוב יותר! במקום לקבל טלפונים לא רלוונטיים, במקום לקבל פניות שלא מתאימות לכם, במקום לבזבז את זמנכם מול לקוח ובנתיים להפסיד עסקה אחרת – המערכת של פינדרלה מציעה לכם עסקאות מתאימות במיוחד בשבילכם! התאמה מדויקת למחיר, זמן וסוג העבודה שאתם דורשים או מציעים וכל זה לא עולה לכם שקל! המערכת של פינדרלה היא חינמית לחלוטין ומאפשרת לכל עסק להירשם ולהתחיל לקבל הצעות עבודה שונות ומגוונות. אבל תזכרו להיות מהירים וזמינים, פינדרלה לא רוצה להעמיס על הלקוחות שלה ולכן בכל פניה או בקשה של לקוח, פינדרלה מאפשרת לחמישה העסקים המהירים ביותר לענות לפניה.

 

חוות דעת ללקוחות על מערכת פינדרלה:

רציתם להפסיק לחפש? ביקשתם שהספקים יגיעו אליכם? נמאס לכם מכאבי הראש של חיפושים מיותרים? לא יודעים לעשת השוואת מחירים בין ספקים ולהבין במי באמת כדאי לבחור? פינדרלה זו המערכת בשבילכם. פינדרלה באה לשנות עבורכם את החיים עצמם וזו לא הגזמה. תחשבו כמה פעמים ביום אתם מחפשים שירות כלשהו. החל ממאפרת ועד מתקין דלתות בבית. פינדרלה מציעה לכם לקבל הצעות מחיר מתאימות בדיוק למה שאתם צריכים. עוד לא התחלתם להשתמש במערכת? פינדרלה מחכה להגשים לכם חלום. הסלוגן שלהם – בפינדרלה מוצאים עבורך בקלות, כל נותן שירות.

חוות דעת אישית על מערכת פינדרלה:

מיד לאחר שנחשפתי למערכת של פינדרלה, הפכתי למשתמש קבוע מכיוון והמערכת חוסכת לי המון זמן, נוחה, קלה ופשוטה.

אציין כי למערכת של פינדרלה, כל סוג עסק יכול להירשם. אך עדיין לא כל העסקים גלויים במערכת לעסקאות מכיוון ואנשי פינדרלה לוקחים את הצעדים לאט עד לעלייה של כל סוגי הספקים. הרי לבנות מערכת רחבה שכזו, לא הולך ברגל אחת.

בכל אופן, עבור סוגי עסקים שכן קיימים, אני מאוד ממליץ להיכנס ולמצוא בפינדרלה את מה שאתם מחפשים. פינדרלה פשוט עושה לכם את החיים קלים ומוצאת עבורכם בקלות כל נותן שירות.



תגובות

  1. מעניין איך זכית להימנות עם המשתמשים המאושרים של האפליקציה. נכון להיום היא פתוחה רק לסוכנים, מה שאומר שהכתבה כולה מכורה מראש.

    השבמחק
  2. ביקורת נוטפת ליקוק ותשבוחות.... שילמו לך בשבילה?!

    השבמחק
  3. זה חלק מהמסע פרסום השקרי של החברה אנשים מושחתים בלי בושה גונבים לאנשים את הכסף ועוד לשכבות החלשות

    השבמחק
  4. אתה כותב 'ביקורת' על פינדרלה במקרה מדומיין בשם פינדרלה? ואם מחר תכתוב ביקורת על אמזון, הדומיין שלך יהפוך ליהיות עם השם של אמזון?
    🤣🤣🤣

    השבמחק
  5. אחר שהוצע לי להשקיע שם אומר בכינות
    גנבים מושחתים

    השבמחק
    תשובות
    1. הם פנו אליי, באיזה אופן הם גונבים אם מדובר בשירות חינמי?

      מחק
    2. לי אמרו שזה חינמי לבנתיים כי זה מתחיל ...... והלחיצו אותי שעוד מעט יש עלייית מחירים

      מחק
  6. האם כדאי להשקיע שם כסף אשמח לתשובה לפרטי 0505078169.כי משכנעים אותי שזה רווחי

    השבמחק
  7. הייתי שמח לשמוע איך הוא הפסיד זה ממש נוגע לי והאם כדאי להשקיע שם

    השבמחק
  8. הציעו לי להיות שם וכמה שניסיתי להבין מה זה לא רצו להסביר אמרו תבואי תבואי ותביני ומשהו לא היה ניראה לי כי פעם הייתי בפוראוור וגם שם סחטו אותי כמו שצריך והבטיחו כסף וכסף וללא שום השקעה חארטה ברטה
    בקיצור קבענו פגישה וביטלנו בגלל הפיגועים מאז חופרים לי לבא פעם אחת לא עניתי להם התחילו לצעוק ולדבר לא יפה (מי שאמור להיות המכניס שלי שמקבל עלי כסף....) בקיצור אין בעולם הזה חינם שכחו מזה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה